رسیدن به اضافه وزن افراد چاق اضافه وزن

رسیدن به: اضافه وزن افراد چاق اضافه وزن بیماری همراه دلیل مرسوم ترک پا راه رفتن مدام روی فرش پوست کف پا

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار گوناگون هیجان سفر با هزینه کم چطور ممکن است؟!

    برخی زن ها هم از انجام نوع گردشگری هیچهایک یا بک پکری مستنثی نیستند! یک زن جهانگرد ایرانی تاکنون به ۲۰ کشور دنیا سفر کرده، هرچند به جهت وضع امنیت در بعضی کشورها

    هیجان سفر با هزینه کم چطور ممکن است؟!

    هیجان سفر با هزینه کم چطور ممکن است؟!

    عبارات مهم : سفرهای

    برخی زن ها هم از انجام نوع گردشگری هیچهایک یا بک پکری مستنثی نیستند! یک زن جهانگرد ایرانی تاکنون به ۲۰ کشور دنیا سفر کرده، هرچند به جهت وضع امنیت در بعضی کشورها باید قید این مدل سفر کردن را کاملا زد.

    به گزارش جی پلاس، نیلوفر مشایخی قصه سفرهایش را اینگونه شروع می کند: سفر هر لحظه در زندگی خانوادگی اش جاری بوده و مسافرت های لاکچری زیادی را تجربه کرده ولی کم کم این مدل سفرها جذابیتش را برایش از دست می دهد و معیارهایش جهت سفر کردن عوض کردن می کند.

    او مدل بک پکری را جهت سفرهایش برگزیده و از هر وسیله بین راهی که مسیرش با مسیر او یکی هست، جهت جابه جایی استفاده می کند و در مکان هایی نظیر هاستل یا منزل افراد بومی منطقه اقامت می کند.

    ** سفر به شیوه بک پکر از چه مزایایی برخوردار است؟
    نخستین مزیت سفرهای بک پکری در مقایسه با سفرهای لاکچری، کم کردن هزینه، داشتن سفرهای ارزان قیمت متعدد و البته هیجان زیاد هست؛ توصیه ای که اغلب در سفرهای عادی نمی توان آن را تجربه کرد.

    وقتی به این شیوه سفر می کنید تجربیات بکر زیادی را پشت سر می گذارید و با آدم ها و افراد زیادی آشنا می شوید تا جایی که گاهی اوقات جهت به دست آوردن تجارب تازه از اقامت کردن در هاستل هم چشم می پوشانید و به منزل افراد محلی پا می گذارید که کوچک ترین آشنایی با زبان بومی و فرهنگ آنها ندارید.

    یقین داشته باشید هنگامی که به کشورهای متفاوتی به عنوان نمونه در منطقه آمریکای جنوبی نظیر پرو یا اکوادور سفر می کنید، برعکس کشورهای آسیایی که وجود بناهای تاریخی شما را به ادامه سفر می خواند، این زبان و رسوم مردم محلی است که شما را جهت ادامه سفر تشویق می کند.

    ** خاطره جالب و خاصی از سفرهایتان به این مناطق دارید؟
    گاهی در سفرهایم سری به گورستان های محلی هم می زنم و خاطر هم است در سفری به کشور اکوادور، در یکی از نقاط روستایی این کشور سری به قبرستان شهر اوتاوالو زدم و با زنی مواجه شدم که علف های هرز یکی از گورها را می کند! تحت تأثیر این صحنه به او نزدیک شدم و به این علت که خودم نیز پدرم را از دست داده بودم، شروع کردم به کندن علف ها و با زبان فارسی دردِ دل کردن با زن روستایی که زبانش اسپانیایی بود. زنی که اصلاً او را نمی شناختم ولی در یک لحظه توانستم نوع دیگری از ارتباط را درک کنم که فراتر از داشتن یک زبان یکسان یا حتی قومیت یکسان بود. تجربه عجیبی که تا به حال نظیر آن را درک نکرده بودم.

    بانجی جامپینگ از ارتفاع ۱۱۱ متری بر فراز رودخانه زامبزی در کشور زیمباوه و تجربه غواصی در عمق ۲۰ متری بدون هیچ تجربه مشابهی در کشور اکوادور، از آن دسته اتفاقاتی است که این گردشگر ایرانی آن را در مناطق خاص تجربه کرده است.

    مشایخی در این باره می گوید: در سفر به آمریکای جنوبی از بسیاری از کشورها دیدار کردم ولی سفر به پرو برایم معنای دیگری داشت. در این سفر سری به شهر ماچو پیچو یا شهر گمشده در تاریخ که قلعه ای قدیمی و باقی مانده از دوره ی تمدن اینکاها، زدم و در کمال شگفتی، بنایی را در ارتفاع بالای ۲ هزار متر از سطح دریا در دامنه ی کوه مشاهده کردم. این مکان در واقع آخرین جایی است که اینکاها در کشور پرو ساخته اند و توصیه جالب این بود که حمله مهاجمان اسپانیایی به اینکاها در پرو باعث شده است تا آنان هرگز وقت استفاده از این قلعه را بدست نیاوردند و به جنگل های آمازون پناه ببرند.

    ** جهت انجام سفرهای کوله گردی تا چه حد نیاز است که به زبان ملل متفاوت آشنا باشیم؟
    بی شک تسلط به زبان یک منطقه می تواند تا حد زیادی در سفرها ما را یاری کند ولی نداستن زبان نباید به عاملی تبدیل شود که به سفر نرویم. دانستن اصطلاحات عمومی زبان هر منطقه تا حد زیادی جهت اینکه سفر موفقی داشته باشیم به کار می آید و نباید انتظار داشت که زبان همه کشورها را فرا بگیریم.

    هیجان سفر با هزینه کم چطور ممکن است؟!

    ** می توان همواره و به صورت دائم به شیوه هیچهایک سفر کرد؟!
    باید در نظر داشته باشید هنگامی که از محدوده امنی که در آن زندگی می کنید خارج می شوید، خطر همواره وجود دارد؛ بنابراین در بسیاری از مواقع نمی توانید هر طور که می خواهید سفر کنید و باید با توجه به اطلاعاتی که پیش از سفر، از هر منطقه جمع آوری می کنید، اوضاع سفر خود را عوض کردن دهید.

    نکته بعدی، اهمیت بهداشت و رعایت آن در سفر هست. در بسیاری از کشورها به خاص در قاره آفریقا توجه به این مهم، بسیار حیاتی است و جهت این منظور حتما باید یکسری از واکسیناسیون ها و دستورات بهداشتی را پیش از سفر انجام دهید لیکن به طور مثال اگر در حین سفر به بیماری مالاریا مبتلا شوید به طور حتم باید سفرتان نصفه و نیمه رها کنید و به کشور بازگردید.

    به خاطر داشته باشید در خیلی از کشورها به علت ناامنی نمی توان هیچهایک سفر کرد و در این مدل سفرها جهت تأمین امنیت، بهتر است از وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس های شب رو استفاده کنید تا هم در هزینه صرفه جویی کرده باشید و هم تایم ۵ تا ۶ ساعت شب را استراحت کرده و بتوانید جهت سفر بعدی برنامه ریزی کنید.

    خودم در سفر به آمریکای جنوبی از هیچهایک سفر کردن خودداری کردم؛ لیکن این کشورها از امنیت مورد نیاز جهت سفر کردن آن هم جهت یک گردشگر تنها برخوردار نیستند و در بعضی کشورها مثل برزیل، به علت وسعت آن و فاصله چهار ساعت و نیمه پروازهای شمال به جنوب این کشور، بعضی جاها حتی مجبور شدم سفر هوایی داشته باشم.

    ** هزینه های سفر را چگونه تأمین می کنید؟
    به هر حال سفر کردن به شیوه ارزان مثل هیچهایک یا بک پکری هم قاعدتا نیازمند تامین یکسری از هزینه هاست. بنابراین اغلب تلاش می کنم زیاد پولم را بعد انداز کنم. من با صرفه جویی، از خریدهای غیرضروری چشم می پوشانم. البته تاکنون در سفر، کار نکرده ام ولی فکر می کنم از این به بعد باید بخشی از اوقاتم در سفر را به کار کردن تخصیص داده شده است دهم. جهت این منظور، البته سایت هایی وجود دارد که در طول سفر کارهای مختلفی را به جهانگردان پیشنهاد می دهند؛ مثل کار در کافه ها ها یا هاستل ها و کارهایی از این دست.

    برخی زن ها هم از انجام نوع گردشگری هیچهایک یا بک پکری مستنثی نیستند! یک زن جهانگرد ایرانی تاکنون به ۲۰ کشور دنیا سفر کرده، هرچند به جهت وضع امنیت در بعضی کشورها

    واژه های کلیدی: سفرهای | کشورها | اخبار گوناگون

    هیجان سفر با هزینه کم چطور ممکن است؟!

    هیجان سفر با هزینه کم چطور ممکن است؟!


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار