رسیدن به اضافه وزن افراد چاق اضافه وزن

رسیدن به: اضافه وزن افراد چاق اضافه وزن بیماری همراه دلیل مرسوم ترک پا راه رفتن مدام روی فرش پوست کف پا

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی همدستی ترامپ با اعراب خلیج فارس علیه کشور عزیزمان ایران چه عواقبی دارد؟

    امیل نخله در لوبلاگ نوشت: امروز اگر چه پرزیدنت دونالد ترامپ در مورد موفقیت دیپلماتیکش با کره شمالی سخن می گوید. ولی وی نتوانسته به وعده های خوش بینانه خود در من

    همدستی ترامپ با اعراب خلیج فارس علیه کشور عزیزمان ایران چه عواقبی دارد؟

    همدستی ترامپ با اعراب خلیج فارس علیه کشور عزیزمان ایران چه عواقبی دارد؟

    عبارات مهم : ایران

    امیل نخله در لوبلاگ نوشت: امروز اگر چه پرزیدنت دونالد ترامپ در مورد موفقیت دیپلماتیکش با کره شمالی سخن می گوید. ولی وی نتوانسته به وعده های خوش بینانه خود در منطقه خاورمیانه جامه عمل بپوشاند و دیپلماسی آمریکا در این منطقه با شکست همراه بوده است.

    به گزارش گزینش ؛ در ادامه این مقاله آمده است: اوضاع فعلی منطقه خاورمیانه دردوران ترامپ نسبت به روسای جمهور قبل بدتر شده است هست. در این دوره ما شاهد تراژی رو به زیاد کردن جنگ یمن، عمیق تر شدن سرکوب معترضان، شدت یافتن خشونت در نوار غزه و کرانه باختری، عدم اطمینان سیاسی در عراق، زیاد کردن خشونت در سوریه و گسترش تهدیدات علیه حکومت هاشمی در اردن بوده ایم. اگر چه دونالد ترامپ عامل این فجایع نیست ولی فقدان دیپلماسی مشخص آمریکا حاکی از سیاست ناکارامد ترامپ در خاورمیانه می باشد. بی تفاوتی وی نسبت به مردم منطقه، همکاری با دیکتاتورهای عرب به طور خاص پشتیبانی از عربستان و امارات در جنگ غیرانسانی یمن و همچنین حمایت کامل از جناح راست اسرائیل و سیاست های ضد فلسطینی او زمینه زحمت و درد مردم این منطقه را فراهم کرده است.

    تشدید تنش با کشور عزیزمان ایران

    همدستی ترامپ با اعراب خلیج فارس علیه کشور عزیزمان ایران چه عواقبی دارد؟

    خروج آمریکا از توافق هسته ای کشور عزیزمان ایران علاوه بر این که امید و انتظارات جوانان ایرانی را در مورد مزایای برجام کم کردن داد بلکه زمینه قدرت یابی گروه های تند را فراهم کرد. اگر آمریکا به تعهدات بین المللی خود عمل نمی کند آیا باید سایر کشورها از جمله نزدیک ترین متحدان واشنگتن به آن ها اعتماد کنند. تردیدهای اخیر پرزیدنت ترامپ در طول نشست G 7 در کانادا حاکی از این نظر مرسوم در منطقه است که آمریکا در دوران ترامپ قابل اعتماد نیست.

    ایران و کشورهای دیگر منطقه خاورمیانه بر این تصور هستند که دیپلماسی هسته ای ترامپ در قبال کره شمالی به عنوان تاییدی بر این مسئله است که آمریکا به جنگ با دیگر کشورهای هسته ای نمی رود. اگر این مسئله واقعیت داشته باشد کشور عزیزمان ایران و سایر کشور ها به شدت تلاش خواهند کرد تا توانمندی هسته ای خود را توسعه دهند. جدا از کشور عزیزمان ایران و تصمیم خروج آمریکا از برجام، امروزه بین دولت آمریکا و متحدان اروپایی اش و همچنین کانادا و مکزیک در مورد تحمیل تعرفه بر فولاد و آلومینیوم شکاف جدی روی داده است.

    امیل نخله در لوبلاگ نوشت: امروز اگر چه پرزیدنت دونالد ترامپ در مورد موفقیت دیپلماتیکش با کره شمالی سخن می گوید. ولی وی نتوانسته به وعده های خوش بینانه خود در من

    نویسنده اعتقاد است که در درجه نخست پرزیدنت ترامپ با دیکتاتورها بهتر از رهبران دموکرات تعامل دارد و در ثانی وی درصدد است تا نظم ترامپی که مبتنی بر زورگویی، هرج و مرج و عدم اطمینان است را جایگزین نظم بین المللی لیبرالی کند که بیش از نیم قرن به وسیله دولت های دموکراتیک به رهبری آمریکا ایجاد شده است است.

    پرزیدنت ترامپ بعد از مراسم تحلیف وعده داد تا به رهبری جارد کوشنر مناقشه اسرائیل و فلسطین را حل و فصل کند و جیسون گرینبلات مشاور شرکت ترامپ و دیوید فریدمن سفیر آمریکا در اسرائیل با وی همکاری می کردند. ولی آن ها از سوی فلسطینی ها و زیاد اعراب به عنوان ناظران مستقل یا میانجی گر صادق در نظر گرفته نمی شدند لیکن که آن ها حقوق ملی فلسطینی ها را مورد شناسایی قرار نمی دادند. علاوه بر این آن ها از گسترش شهرک سازی اسرائیل در کرانه باختری که بر خلاف قوانین بین المللی است حمایت می کنند.

    . دو خواسته مهم جناح راست اسرائیل و افراط گرایان نئوکان ها تحت رهبری بنیامین نتانیاهو گسترش شهرک سازی و انتقال سفارت از تل آویو به اورشلیم بود که این دو سیاست به وسیله جارد کوشنر مورد حمایت قرار گرفته هست. زمانی که وی جهت انجام این کار گزینش شد پرزیدنت ترامپ به او گفت: « اگر شما نتوانید در خاورمیانه صلح ایجاد کنید هیچ کسی دیگری هم نمی تواند»

    همدستی ترامپ با اعراب خلیج فارس علیه کشور عزیزمان ایران چه عواقبی دارد؟

    حنان اشراوی، از اعضای کمیته ی اجرایی شرکت آزادیبخش فلسطین بر این تاکید کرد نقشی که آمریکا بیش از نیم قرن به عنوان میانجیگر بین اعراب و اسرائیل ایفا می کرد یک شبه به خاطر حرکت غیرمنتظره انتقال سفارت از بین رفت. وی همچنین گفت که واشنگتن از کارها نظامی اسرائیل علیه معترضان فلسطینی در مرز غزه با اسرائیل حمایت کرده است و تعداد زیادی از مردان، زنان و کودکان کشته (شهید) شدند و صدها نفر دیگر هم مجروح شده است اند. جارد کوشنر گفت: « قبل از این که بین اسرائیل و کشورهای عربی خلیج فارس صلح برقرار شود باید با فلسطینی صلح کرد». درست است ولی او یک کلمه در مورد برطرف اشغال یا حق حاکمیت فلسطینی ها بر بخشی هایی از این سرزمین اشاره ای نکرد در حالیکه این ادعا در قطعنامه های 242 و 338 شورای امنیت شرکت ملل به رسمیت آشنا شده است بودند. ولی آن ها تا زمانی که تشکیلات خودگران فلسطین در رام الله با آمریکایی تحت برنامه تنت جهت حفظ امنیت اسرائیل و همکاری ضد تروریسم تلاش می کنند هیچ نیازی جهت فشار به فلسطینی ها جهت ایجاد صلح ندارند

    جنگ درون اعراب

    امیل نخله در لوبلاگ نوشت: امروز اگر چه پرزیدنت دونالد ترامپ در مورد موفقیت دیپلماتیکش با کره شمالی سخن می گوید. ولی وی نتوانسته به وعده های خوش بینانه خود در من

    بر خلاف رویکرد دولت اوباما در دوری از همکاری در جنگ های ایدئولوژیک و مذهبی در اسلام، دولت ترامپ علیه کشور عزیزمان ایران شیعه با اسلام سنی رادیکال همکاری میکند. تهدیدات ترامپ علیه کشور عزیزمان ایران مستقیما او را حامی گروه اهل سنت قرار داده هست. ولی این همکاری با رژیم های سنی دارای اشکالاتی است لیکن اکثر آن ها رژیم های استبدادی هستند و آرزوی بزرگ های مردم خود در زمینه آزادی بیان، تشکیل مجلس، فعالیت سیاسی و مطبوعاتی را زیر پا می گذارند. اکنون در کشورهای عربستان سعودی، مصر، امارات و بحرین هزاران زندانی سیاسی حضور دارند. همچنین اخیرا شورای حقوق بشر از اوضاع وحشتناک حقوق بشری در کشورهای بحرین، عربستان و امارات و سایر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس انتقاد کرده هست. اکثر این رژیم ها بدون هیچ گونه مکانیسم جهت پاسخ گویی به نقض گسترده و سیستماتیک حقوق بشر دست می زنند. ترامپ به نقض حقوق بشر در این کشورها هیچ توجهی ندارد همانند دیدار اخیرش با کیم جونگ اون در سنگاپور اصلا به عنوان حقوق بشر اشاره ای نکرد.

    جنگ یمن و شورای همکاری خلیج فارس

    تهاجم عربستان سعودی و امارات متحده عربی به شهر مهم حدیده در یمن با رضایت واشنگتن تنها تراژدی انسانی یمن را شدت یافتن خواهد کرد. این حمله که به عنوان « عملیات پیروزی طلایی» نامیده می شود بخش کوچکی از فاجعه ای است که عربستان سعودی در یمن ایجاد شده است هست. این اقدام بخشی از عملیات دامنه دار ارتش ائتلافی است که با کمک آمریکا جهت بازگشت مجدد منصور هادی و سرنگونی شبه نظامیان حوثی تشکیل شده است هست. بمباران هوایی و دریایی به حدیده منجر به این شده است که هزاران نفر منزل ها خود را ترک کنند و این امر زمینه فاجعه عظیم آوارگان را ایجاد کرده است.

    همدستی ترامپ با اعراب خلیج فارس علیه کشور عزیزمان ایران چه عواقبی دارد؟

    حدیده یک آبراه استراتژیک بین المللی است و این مکان تحویل کمک های غذایی و بشر دوستانه به مردم یمن هست. صدها و هزاران نفر از گرسنگی، تشنگی و بیماری می میرند. آیا دولت ترامپ این حمله را متوقف نکرده است ? این خیلی احمقانه است که ما تصور کنیم با حمله به شهر بندری حدیده منجر به سرنگونی شبه نظامیان الحوثی می گردد یا کشور عزیزمان ایران را جهت برگزاری مذاکره تحت فشار قرار می دهد.

    بسیار غم انگیز است که دولت ترامپ به طور آگاهانه در کنار بربریت سعودی – اماراتی در یمن ایستاده است به خصوص در زمانی که منافع ملی و منطقه ای آمریکا ترساندن نمی شود. عدم میل به واشنگتن جهت خاتمه دادن به جنگ یمن و حل و فصل مناقشه قطر می تواند منجر به فروپاشی شورای همکاری خلیج فارس گردد که در 37 سال پیش جهت متحد کردن رژیم های قبیله ای در خلیج فارس شکل گرفته بود. تهاجم سعودی – اماراتی در یمن و محاصره قطر اکنون باعث نگرانی عمان و کویت شده است هست. همانطور که شورای همکاری خلیج فارس با بحران روبرو گردیده است و شاهد صف بندی های جدیدی در خلیج فارس بین عمان، قطر، کویت، کشور عزیزمان ایران و عراق از یکسو و عربستان، امارات، بحرین ، مصر و شاید اردن از سوی دیگر هستیم که این قطعا نشانه خوبی جهت آمریکا نیست.

    نویسنده در آخر تاکید می کند که نظم منطقه ای تازه مورد نظر پرزیدنت ترامپ که بر شاخص های حمایت از حکومت قدرتمند، بی توجهی به حقوق بشر، برتری اهل سنت بر کشور عزیزمان ایران و شیعیان و تاکید بر هژمونی اسرائیل دارد ، می تواند منافع آمریکا را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و نظامی به خطر اندازد.

    واژه های کلیدی: ایران | همکاری | آمریکا | ایرانی | اسرائیل | آمریکایی | دولت ترامپ | دونالد ترامپ | کشورهای دیگر | کشورهای عربی | تهدیدات ترامپ


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار