رسیدن به اضافه وزن افراد چاق اضافه وزن

رسیدن به: اضافه وزن افراد چاق اضافه وزن بیماری همراه دلیل مرسوم ترک پا راه رفتن مدام روی فرش پوست کف پا

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی گزارش‌های محرمانه از آسیب‌های اجتماعی ، نیاز متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران به ۲۰۰۰ واگن تازه

    رئیس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص مباحث مختلفی همچون آسیب‌های اجتماعی، حمل و نقل عمومی، بدهی‌های شهرداری و … توضیحاتی را ارائه کرد.

    گزارش‌های محرمانه از آسیب‌های اجتماعی ، نیاز متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران به ۲۰۰۰ واگن تازه

    نیاز متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران به ۲۰۰۰ واگن تازه /گزارش های محرمانه از آسیب های اجتماعی

    عبارات مهم : ایران

    رئیس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص مباحث مختلفی همچون آسیب های اجتماعی، حمل و نقل عمومی، بدهی های شهرداری و … توضیحاتی را ارائه کرد.

    به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در تشریح اوضاع شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره تاکید داشتند که پایتخت کشور عزیزمان ایران باید شهری با هویت ایرانی – اسلامی و دارای رفاه عمومی و مقاوم باشد، گفت: متاسفانه هنوز پایتخت کشور عزیزمان ایران شاخص های زیست آرام را کسب نکرده، ولی از توانایی های خوبی جهت تبدیل شدن به یک شهر جهانی برخوردار است که باید از آنها استفاده کنیم و باید شرایطی را فراهم کنیم که شاخص های بین المللی به پایتخت کشور عزیزمان ایران بازگردد.

    گزارش‌های محرمانه از آسیب‌های اجتماعی ، نیاز متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران به ۲۰۰۰ واگن تازه

    جابجایی روزانه ۱۰ میلیون مسافر با افزودن ۲۰۰۰ واگن به مترو

    رئیس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی هایی که از گذشته انجام شده، مردم نسبت به ترافیک و آلودگی هوا هنوز دغدغه مند هستند، گفت: در حال حاضر تنها ۲.۵ میلیون مسافر به وسیله شبکه مترو جابجا می شود ولی می توان تنها با اضافه کردن واگن، این سفرها را به ۱۰ میلیون سفر ارتقاء داد که بر همین اساس ما نیازمند ۳۰۰۰ واگن هستیم ولی می بینید که تنها ۱۰۰۰ واگن در حال حاضر در شبکه حمل و نقل عمومی وجود دارد و اگر ۲۰۰۰ واگن دیگر به همین زیرساخت های موجود اضافه شود، می توانیم روزانه ۱۰ میلیون مسافر را جابجا کنیم.

    نیاز پایتخت کشور عزیزمان ایران به ۹۰۰۰ اتوبوس با آلایندگی کم

    رئیس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص مباحث مختلفی همچون آسیب‌های اجتماعی، حمل و نقل عمومی، بدهی‌های شهرداری و … توضیحاتی را ارائه کرد.

    وی با بیان اینکه بر اساس استانداردهای جهانی سیستم اتوبوسرانی نیز باید عمود بر مترو حرکت کند، گفت: بر اساس نیاز و برنامه در حال حاضر باید هفت تا ۹ هزار اتوبوس نو با آلایندگی کم داشته باشیم، ولی می بینید که این مهم محقق نشده و اگر اتوبوس و مترو ناوگانش زیاد کردن یابد می توانیم روزانه ۱۵ میلیون سفر با حمل و نقل عمومی انجام دهیم که هم ترافیک و هم آلودگی هوا کاسته می شود.

    وی با بیان اینکه به شخصه از مترو و بی آر تی استفاده می کنم، گفت: البته در حال حاضر مسیر بی آر تی اختصاصی نیست و در ۷۰ درصد مسیر بی آر تی تقاطع هایی وجود دارد که بر اساس مدل حمل و نقلی در مسیر بی آر تی نباید تقاطع و ایستی وجود داشته باشد که اگر این توقف ها باشد زیاد شبیه خطوط خاص و نه بی آر تی است که باید بتوانیم مطالعاتی را نیز در جهت اصلاح این اوضاع انجام دهیم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بر اساس قانون، دولت نیز در اصلاح اوضاع حمل و نقل پایتخت کشور عزیزمان ایران نقش زیادی دارد، گفت: ولی طی سال های اخیر پولی جهت خرید اتوبوس و توسعه مترو داده نشده که باید این مسئله از طریق مجلس، دولت و … حل شود و می توانیم با استفاده از توان کارخانجات داخلی علاوه بر حل مسئله کمبود اتوبوس و واگن، به اشتغالزایی نیز روی بیاوریم، آیا که این توانایی در ایرانیان وجود دارد که ۹۰۰۰ اتوبوس را در داخل کشور بسازند و این اشتغال زیادی ایجاد می کند. آیا که اتوبوس با ۷۰ درصد ساخت داخل اشتغال ایجاد می کند و این مسئله پیچیده نیست، بلکه مسئله مهم تامین اعتبار است و باید برنامه ریزی های مورد نیاز با کمک دولت و مجلس انجام شود تا این مسئله حل شود. آیا که پایتخت کشور عزیزمان ایران به ۳۰۰۰ واگن، ۹۰۰۰ اتوبوس و ۱۰۰ هزار تاکسی نو نیاز دارد و اگر کمک نکنند به شخصه عنوان را تا مقام معظم رهبری پیگیری می کنم تا مسئله مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران حل شود.

    گزارش‌های محرمانه از آسیب‌های اجتماعی ، نیاز متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران به ۲۰۰۰ واگن تازه

    ماجرای بدهی های شهرداری تهران

    رئیس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد مطالبات و بدهی شهرداری نیز گفت: بدهی ها در شهرداری چند دسته هستند. یکی بدهی به سیستم بانکی است که سررسید وام ها فرارسیده و پرداخت آنها سخت است که باید با بانک ها و دولت مذاکره کنیم تا نسبت به استمهال آنها با عقب انداختن سررسید و پرداخت اقساط بلندمدت پیش رویم و بدهی دوم مربوط به پیمانکارانی است که یا کارشان را انجام داده و یا در حال پیگیری امور شهر هستند که باید پول آنها را بدهیم تا هرگز کار پایتخت کشور عزیزمان ایران بر زمین بماند و دسته سوم مربوط به ارگان های دولتی همچون بیمه و اداره مالیات و … است که می توانیم با رای زنی آنها را حل و فصل کنیم، ولی توصیه قابل توجه این است که اگر بتوانیم با کمک بخش شخصی و برون سپاری خدمات، به درآمد پایدار برسیم اقدام بزرگ و مهمی در این زمینه صورت گرفته است.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قوانین زیادی در خصوص شهرداری ها وجود دارد که آنها را به درآمد پایدار می رساند، گفت: به عنوان مثال در ساخت حمل و نقل ریلی بر اساس قانون دولت ۵۰ درصد سهم دارد و همچنین دولت باید از محل صرفه جویی در سوخت به شهرداری ها پول بدهد و یا بر اساس قانون دو میلیارد دلار باید به توسعه سیستم حمل و نقل ریلی کمک می شد که اگر بتوانیم این قوانین را زنده کنیم اتفاقات خوبی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران رخ می دهد.

    رئیس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص مباحث مختلفی همچون آسیب‌های اجتماعی، حمل و نقل عمومی، بدهی‌های شهرداری و … توضیحاتی را ارائه کرد.

    وی با بیان اینکه هر سفر با مترو ۱۳ سنت صرفه جویی سوخت دارد، گفت: حالا تصور کنید اگر ۲۰۰۰ واگن به مترو اضافه شود و بتوانیم ۱۰ میلیون سفر با صرفه جویی هر سفر ۱۳ سنت انجام گیرد، چه مقدار صرفه جویی در مصرف سوخت و هزینه ها صورت می گیرد که اگر همین عدد را به پایتخت کشور عزیزمان ایران بدهند، مسئله پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد کمبود منابع مالی حل و فصل می شود.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیران شهرداری به جای اینکه به دنبال کسب پول به روش تخریب باغات، فشار بر تراکم و بارگذاری زیاد پیش بروند، وقت خود را صرف پافشاری بر اجرای قانون می کردند این مهم رخ نمی داد و ما به درآمدهای پایدار زیادی می رسیدیم.

    گزارش‌های محرمانه از آسیب‌های اجتماعی ، نیاز متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران به ۲۰۰۰ واگن تازه

    شورای پنجم میراث دار بودجه ای شورای چهارم

    وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می کرد، در پاسخ به این پرسش که برنامه های شهردار تازه پایتخت کشور عزیزمان ایران تا به چه میزان بر درآمدهای پایدار متمرکز هست، گفت: دقت داشته باشید که ما میراث بودجه انقباضی تصویبی شورای چهارم جهت سال ۹۶ هستیم که شورای چهارم حدود ۱۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بودجه منعقد کرده که ۸۰۰۰ میلیارد آن جهت عمران و حمل و نقل، ۵۰۰۰ میلیارد تومان جهت حقوق و دستمزد، ۲۰۰۰ میلیارد تومان جهت امور فرهنگی و اجتماعی و ۱۶۰۰ میلیارد تومان نیز در عرصه خدمات جانمایی شده است است.

    لذا ما میراث دار بودجه سال ۹۶ شورای چهارم هستیم، ولی به نظر من یک شهردار باید هم مدیر درآمد و هم مدیر هزینه باشد و علاوه بر اینکه بتواند بودجه را در کارها خوب و خاص هزینه کند، باید وقت زیادی جهت کسب درآمد داشته باشد؛ آیا که درآمدهایی که در مدیریت قبلی ایجاد شده است پایدار نبوده و منجر به توسعه نشده و می بینید که تمرکزشان زیاد بر روی تراکم بوده و شاهدیم که بارگذاری شدید در ساخت تجاری ها و مال ها باعث بروز پرسشها شده، به گونه ای که تقریبا معابر در شمال شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به علت مال های ساخته شده است به انسداد رسیده و این در حالیست که هنوز مجوز ۴۰ درصد از مال ها در منطقه یک اجرایی نشده است.

    وی در مورد مدیریت یکپارچه شهری نیز با بیان اینکه قانون به مدیریت یکپارچه شهری توجه زیادی داشته، گفت: بر اساس قانون، ۲۴ مورد از فعالیت های دولت در شهر باید به شهرداری ها داده شود که این مسئله موجب یکپارچگی زیاد در شهر می شود. به عنوان مثال جای پرسش است که آیا یک روز باید آسفالت شود و روز دیگر آسفالت کنده شود. در حالیکه اگر این تاسیسات در داخل یک کانال خاص طراحی می شد، این مسئله رخ نمی داد، ولی از آنجایی که این شرکت های خدماتی یکپارچه نیستند، کسی نمی داند این کانال ها را چه کسی و با چه هزینه ای باید ایجاد کند و جالب است بدانید بر اساس قانون امور زیرساختی به مانند سیاست های امنیتی، دفاعی، اقتصادی و … باید در اختیار دولت باشد و مابقی اختیارات به حکومت های محلی داده شود.

    گزارش های محرمانه راجع به آسیب های اجتماعی تهران

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسیب های اجتماعی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه چند گزارش محرمانه در مورد آسیب های اجتماعی در پایتخت کشور عزیزمان ایران را مطالعه کردم، گفت: منبع آسیب های اجتماعی این است که نتوانستیم صیانت درستی از فرهنگ داشته باشیم. درست است که پول زیادی در این زمینه هزینه کردیم ولی حجم آسیب ها نشان می دهد که مسیرمان درست نبوده است.

    وی با بیان اینکه چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام هست، افزود: نباید بودجه های فرهنگی در جاهایی که مورد نیاز نیست، هزینه شود و باید در هزینه ها اولویت بندی کنیم و اعتقاد دارم آسیب پایتخت کشور عزیزمان ایران تنها از طریق سمن ها و نه سیستم دولتی، حل می شود که البته برنامه اجرایی آن در شورای چهارم نوشته شده است ولی باید مورد بازبینی قرار گیرد و کیفی سازی شود.

    وی در مورد عدم تاثیرگذاری فرهنگسراها در پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: متاسفانه در کارهای فرهنگی که در پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام شده، محدودیت هایی را اعمال کردیم که حتی در دین نیز وجود ندارد و این باعث شده است بسیاری از بازیگران و صورت های معروف به میدان نیایند و متاسفانه مرز گناه و ثواب در سیستم یک مقدار حالت افراطی پیدا کرده است و جاهایی که اسلام گناه اعلام نکرده مدیران به علت اینکه فکر می کنند ممکن است اتفاقی رخ دهد، اجازه نمی دهند و این باعث از دست دادن بازیگران و صورت های معروف شده است است و باید اقدامی در این راستا اندیشیده شود.

    رئیس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در آخر سخنان خود گفت: ما به اداره پایتخت کشور عزیزمان ایران به روش خرد جمعی اعتقاد داریم و به همین علت از همه اساتید، روحانیون، هنرمندان، نخبگان و حتی شهروندان عادی می خواهم که نظرات و ایده های خود را جهت اداره بهتر شهر به شورای شهر بدهند تا بتوانیم شهری بهتر داشته باشیم.

    واژه های کلیدی: ایران | اتوبوس | اتوبوس | ایرانی | شهرداری | ایرانیان | شورای شهر | آسیب های اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار